Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Woshi. Meer weten? Ontdek meer
Ilona
31 mei 2026 om 20:06
Super goed verpakt en het was heerlijk!
Wessel
26 mei 2026 om 19:10
lekker gegeten zoals altijd
Harald
24 mei 2026 om 19:43
Helaas zat er weinig smaak aan zowel de pokébowl als de gyoza. De zalm en tonijn zijn van erg matige kwaliteit. We zullen hier niet nog eens bestellen vrees ik.
Patricia
18 apr 2026 om 22:19
Sushi was echt slecht. Slechtste sushi ooit gehad.
Siona
8 apr 2026 om 18:39
Super lekkere sushi !
Natasha
14 mrt 2026 om 21:01
De sushi was heerlijk en snel bezorgd. Niets op aan te merken!
Remco
8 feb 2026 om 19:33
Snel bezorgd, en super kwaliteit zoals we gewend zijn van Woshi!
Cedric
1 feb 2026 om 22:02
Lekker
Mendy
28 jan 2026 om 18:02
Vers en goed verpakt
Marieke
4 dec 2025 om 22:30
Snelle levering, vers, de loempia’s waren ook verrassend lekker
Amani
7 nov 2025 om 19:24
Goed verpakt maar het wat niet vers en het was koud en droog
Chantal
3 nov 2025 om 7:33
Goed verpakt en vers gemaakt!