WOSHI

Recentebeoordeling


4,5 sterren uit 100 beoordelingen

Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Woshi. Meer weten? Ontdek meer

31 mei 2026 om 20:06 Super goed verpakt en het was heerlijk!
26 mei 2026 om 19:10 lekker gegeten zoals altijd
24 mei 2026 om 19:43 Helaas zat er weinig smaak aan zowel de pokébowl als de gyoza. De zalm en tonijn zijn van erg matige kwaliteit. We zullen hier niet nog eens bestellen vrees ik.
18 apr 2026 om 22:19 Sushi was echt slecht. Slechtste sushi ooit gehad.
8 apr 2026 om 18:39 Super lekkere sushi !
14 mrt 2026 om 21:01 De sushi was heerlijk en snel bezorgd. Niets op aan te merken!
8 feb 2026 om 19:33 Snel bezorgd, en super kwaliteit zoals we gewend zijn van Woshi!
1 feb 2026 om 22:02 Lekker
28 jan 2026 om 18:02 Vers en goed verpakt
4 dec 2025 om 22:30 Snelle levering, vers, de loempia’s waren ook verrassend lekker
7 nov 2025 om 19:24 Goed verpakt maar het wat niet vers en het was koud en droog
3 nov 2025 om 7:33 Goed verpakt en vers gemaakt!